reede, 23. mai 2008

To : S.

Ei ole kahtlusi. Selles osas ma ei tunne mingit kripeldust. Kui ma oma otsuse olen teinud, siis minu jaoks teadmatust ei ole.. Teadmatus eelneb otsuse tegemisele.. ja see oligi piinavaim faas. Ja ega ma oma Ego maha ei matnudki. Igaveseks, ma mõtlen. Vastupidi, selles situatsioonis lükkasin ta kõrvale, et ta kunagi teeniks kõrgemaid eesmärke. Neid teisi 'medaleid'. Ma ei kahtlegi, et need tulevad ; ) Lihtsalt, minu jaoks ei oma taoline medal suuremat tähtsust. Ma tuletasin endale meelde, et materiaalsus on minu jaoks triviaalne ja teisejärguline. Ma ei püüdle mitte medali vms kui uhkuseseme, vaid vaimsete,hingeliste ja inimlike väärtuste poole. Ja see on mu peamine unistus... harmoonia suhetes, tolerants, igasugune väiklusest vaba olemine. See ongi minu elu medal. Ja ma pigem püüdlen selle poole, kui teen asjadest omale jumala. Minu jumal on inimene.. Ja kui see tasand minu elus on saavutatud : panna inimesed nägema väärtusi teise nurga alt, siis selliste, jah, just selliste unistuste nimel ma pingutan. Need on 'medalid', mis teevad mu päeva ilusaks ja millest unistades ma, tõepoolest, igal õhtul uinun. Ja kui mul millestki kunagi kahju peaks olema, siis mitte sellest, et ma endale või kellelgi uhkuse poolest tõestada ei saanud, et just mina olen parim( see ei annaks tegelikult midagi, eriti, kui ma tulemust peaaegu, et tean..see oleks omamoodi isekus), vaid sellepärast, et inimesed näevad asju hinnalisematena kui teist inimest. Aga seda ma näha ei tahaks, see ei oleks võit. Mina oma sihtidest ei loobu ; )

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Olen alati öelnud, et oled Eriline, mitte selline kui teised sinuvanused.Loobud vabatahtlikult kõigest sellest, millest teised kümne küünega kinni hoiaksid, sead omale piiranguid.Mitte, et ma seda hukka mõistaksin, aga kas nii ei möödu Su elu ilusaim aeg, noorus, rõõmutult?
Su peamine unistus-`harmoonia suhetes,tolerants, igasugune väiklusest vaba olemine`on Sulle omane juba aastaid, julgeksin öelda, et sünnist saati.Vaid Sind ümbritsevad inimesed,kahjuks ka lähedased, on tänu oma väiklusele Sulle haiget teinud.Loodan, et mõistad ja andestad, sest me keegi ei saavuta kogu oma elupäevade jooksul sellist omakasupüüdmatust ja hingelist taset nagu Sul on juba praegu.
Ära vaid lase end jalge alla tallata, mitte kellelgi..
Soovin Su kõrgete eesmärkide täitumist ja olen südames alati Sinuga.

Dee ütles ...

Ei, ma ei arva, et mu noorus möödub rõõmutult. Ja mina hoian kümne küünega kinni vaid inimestest. Ennekõike püüan inimesed üksteisest kümne küünega kinni hoidma õpetada : ) Minu rõõmud on veidi kõrgemal tasandil. Need on sellised rõõmud, mida asjadega või raha eest osta ei saa.. Ja kui mina juba millestki loobun, siis teadlikult.
Ja mis puutub mõistmisesse, siis see lause on juba öeldud.. Minu eesmärk siin ilmas ei ole mitte hukka mõista/ kohut mõista, vaid m õ i s t a . Ja andestan alati. ; )
Igaüks meist teeb tänase maailma, kus elame : )
Aitäh.

Anonüümne ütles ...

Generaator:


Ka mina arvan, et selle pärast ei pea veel noorus veel rõõmutult jne. mööduma. Kuigi kergelt võib ka nii juhtuda, mul on hea meel lugeda, et Sinuga Deivi siis nii ei ole.

Emm..ma siiralt palun jumalat (mis/kes see ka ei oleks), et Sa suudaksid oma sellise põhiolemuse säilitada ka 20 aasta pärast. Su suhtumist maailma ja elusse lugeda, on lugeda nagu unistust. Kahjuks elu on näidanud, et ka sellised unistused kipuvad purunema aastatega nagu inimeste hinged kes on kunagi neid kandnud endas. Palun hoia end, palun säili oma põhiolemuselt sellisena. Palun.

Generaator ütles ...

Katse:)

Kas nüüd saan korralikult oma nime alt kirjutada:)

Dee ütles ...

: ) ma püüan anda endast parima. Nii kaua, kuni elu mind ei kibesta.. kuni me ''ei paadu, ei pleegi, me suuri surnuid ei sega keegi..'' , nii kaua loodan ma näha inimestes head.

Anonüümne ütles ...

Meeldiv üllatus:)

Olin väga kindel, et tuleb vastus stiilis: ära muretse, minuga seda ei juhtu...

Milline vastus saab olla objektiivsem, kui et ma "püüan".

Kibestumine. Ei, ära ole nii nõrk kui mina:) Mina kes pidasin, end tugevaks.