kolmapäev, 7. mai 2008

14 päeva.Numbrid.

Nii palju seda aega siis ongi. Ma pakun, et ülemineku eksam läheb metsa. Kas ma olen tõesti ainuke, kes 90% oma koolivälisest ajast sisustab eksamimaterjalide õppimisega? Ja mille pärast ma üldse sellest nii palju jahun. 21.mail on geograafia proovieksam (mille puhul sisuliselt on tegu üleminekuarvestusega ja seega ka määrava hindega) ja see on fakt. Hmm. Ma nüüd vaatan end kõrvalt ja osa minust mõtleb: mis ajast peale inimesed numbritest (loe:hinnetest) eluküsimuse teevad? Mis ajast numbrid elus üldse määravad on? Miks, taeva päralt, kõik lõpuks numbritele taandub? Õhh. Noh, ma siis lähen massiga kaasa. Järele numbritele!

7 päeva solfedžoeksamini. Ma ei ole endiselt elevanti enda kõrva pealt lahkuma suutnud sundida. Maha lükata ei jaksa. Peaks vist jälle hommikuti kätekõverdusi tegema hakkama. Aga mulle miskipärast tundub, et see ei lihtsustaks mu muusikateoreetiliste teadmiste omandamist/rakendamist. ( Te nüüd küsite: MIDA?! ) Never mind. Ei, ma ei ole ebamusikaalne. See on ala, mida minu arust nii detailideni lihtsalt teoorias ( taaskord - numbrites) väljendada ei saa. See on olemus.Miski.Looming, nh.

Positiivne on see, et reaalset õppimisaega on jäänud loetud päevad.. ca nädalake. Ah, mu ajus on varsti lühis. ( Huvitav, kui suur on minu puhul tõenäosus, et ma end riigieksamitega järgmisel aastal hulluks õpin? Täitsa põnev oleks seda n u m b r i t teada. Ahjaa. Matemaatika. Ma vist ikka pean koolieksami mõttest loobuma ja end haidele söötma..Ehk siis riigieksami valima.)

Ilmad läksid ära külmaks. Ja mu hääl streigib. Great, just siis, kui mul homme proovid ja esmaspäeval esinemine on. Jeap, pean jälle igasugu vedelikke kummutama minema.

Nüüd ma valetasin. Praegu lähen ma hoopis magama. Numbrid näitavad, et on aeg. Arvatavasti vähkren tänasest alates igal öösel, mõeldes, mis näoga ma täna klassipildile jäin, kuni need fotod kätte saan. Ja kui ma end maha olen rahustanud, siis tuleb meelde: passipildid! Mis nägu ma seal veel olen?! Haah. Ja siis ma ei saa ikkagi magada :D
Olgu. Nali naljaks. Ma näen alati hea välja ( röökiv ego ).
Nooooot.
Ööd head.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ära põe, pisike! Sa vead läbi, sest oled:
a) töökas
b) võimekas

Dee ütles ...

Tänan julgustamast. Tore, kui kellelgi minusse usku on. :P

Aga kust Lp. Võõras mind nii hästi teab? :o

Anonüümne ütles ...

Terased silmad ja kõrvad + kaalutlev mõistus ja süda ;)

Dee ütles ...

Olgu. Tänan veelkord : )