kolmapäev, 14. mai 2008

don't waste time, or time will waste you..

Solfedžoeksam on seljataga.. Enne seda ka emadepäevakontserti esinemine. Ja need (nüüdseks) juba arvestamatud minutid geograafiaõpikute ja vihikute taga.. See saaga veel jätkub. 3.juunini jätkub.
Homme jätkame autokoolisaagaga.
Ja ehk oleks aeg kitarrieksamiks valmistuma hakata.

Ma ei tea, mida ma teeksin, kui aeg poleks raha..


.. Arvatavasti puhkaksin end paremini välja ja maandaksin täielikult. Ja ei kiirustaks poodi minnes.. Läheksin nii kaua, kui tahaksin.. Ja ostaksin väikese šokolaadi.. Sest suure jaoks mul ju raha ei ole.


( kogu mu jutust jääb mulje, nagu iga mu liigutust tasustatakse.. My point is that.. iga mu pragune liigutus on pisike investeering tulevikku. Tänan tähelepanu eest.)

2 kommentaari:

Janne. ütles ...

Kuidas solfedšoeksam läks? See pidi suhteliselt raske olema, vähemalt nii palju, kui mu klassiõed rääkisid.

Dee ütles ...

Üsna hästi, tänan küsimast. Diktaat oli oodatust keerukam, ent sain kuidagi hakkama. ; )