reede, 30. mai 2008

4 päeva ja lõpp samaaegselt.

Selle aastakese võib nüüd lõpetatuks lugeda. Oeh. Saigi läbi. Milline õnnis kergendus.. Pingutusterikkad 9 kuud on selja taga. Ning, jah.. (jess!) ma sain geograafia üleminekueksami 5 ! Üks punkt maksimumist puudu küll.. Aga hei, pole paha. ... Mis kokkuvõttes kindlustas mulle juba 11. kiituskirja : ) Ainukese siis gümnaasiumiosast.
Nüüd vaid 4 päeva riigieksamini. I can do it. Ja 4.juuni hommikul hingan ma arvatavasti kergemalt kui muidu.. Kuigi põhimõtteliselt olen ma juba aja maha võtnud ja suvevaheaja algusele mõttelise pitsati andnud.

Nüüd on küsimärgi all ka suvine plaanimuutus.. Poola minek või mitte Poola minek? We'll see, we'll see.. See selgub samuti teisipäeval.

Homme peaks siis Karin saabuma. Ujee.

Ahjaa.. Ja kes arvavad, et Kalevi komme on hullult lihtne avada, eksivad rängalt. Tulevikus võiks vähem metallimaake seifide peale kulutada. Paigutage oma väärtasjad Kalevi kommipakenditesse.

Kommentaare ei ole: