neljapäev, 1. mai 2008

Selleks, et joosta ajaga võidu, peab sohki tegema.

Väljas on soe. Päike paistab ja tundub justkui suvi oleks käes. (Täna on siiski veidi pilvisem ja jahedam). Mu soove on kuulda võetud. Aitäh. Kuigi ilmad on hämmastavalt soojad ja suvisesed, ei tasu unustada, et tegu on siiski aprilli lõpuga. Tänasega sai alguse küll mai, aga ma räägin hetkel möödunud nädalast. Enese ja teiste pettumuseks pean siiski tõdema, et mingi aeg tuleb jälle see külm, niiske ja vihmane periood enne, kui õige suvi kohale jõuab. Just nagu igal aastal. Seniks, naudime seda, mis on.

Kiire on. Samas nagu ei ole ka. Kooli üleminekueksam tuleb, muusikakooli eksamid tulevad, autokool.. (ah, sellest ma hetkel parem ei räägigi..) ja riigieksam geograafias! Võidujooks ajaga. Tegelikult, on mul ikkagi rohkem aega kui varem. Vähemalt mulle tundub nii. Ehk tuleneb see astronoomilisest aspektist: päevad on pikemad ja jõuab rohkem ära teha, enne kui silmad kinni vajuvad.
a
Õppima peaks. Vaba päev koolist, aga õppima peaks ikkagi. Homme kraavikaldaid koristama. Huuh. Ja Laura (teine) sünnipäevapidu. : ) Jess. See on positiivne. Ma loodan. Hmm..eilne sünnipäev ei lõppenud toredasti. Tegelikult, kõik oli ju korras. Aga ma ülehindasin oma võimeid. Laur, kui ma Sulle järgmine kord külla tulen.. Palun ära lase oma emal nii palju süüa teha! Aitäh.

Lugeda tahaks. Midagi head. Targaks tahaks saada. Hullult tahaks. Aga mida rohkem ma elan, seda lollemana end tunnen... See pidavat olema tõelise tarkuse alus - teadmine, et oled teadmatu. Kahtlane paradoks. Mõnel päeval võiks seda ju uskumagi jääda. Aga täna mitte. Seepärast ma lähen nüüd lugema. Kui jõuan, siis õppima ka. : )


Adieu.

Kommentaare ei ole: