esmaspäev, 5. mai 2008

Läänerindel muutuseta

Ja idarindel ka. Koolis oli igav. Miks meil nii palju tunde vaja on? Ja minust saab vist geograaf. Pidev geograafia riigieksamiks õppimine.. Konstantne.Frekventne.Stabiilne ja pedantne. Appi. Paar korda olen mõelnud, et milleks ma üldse nii väga üritan? Ma ei planeeri minna geo-bio-värki õppima. Aga ju see on siis veres, et ma, midagi ette võtnud, sellesse põhjalikult ja mõtte ja tahtega süveven.

Paul Bäumeril oli erakordselt masendav saatus. Teistel ka. Kogu sellel sõjajärgsel 'kadunud generatsioonil'. Homme saan sellest kirjanduses pikemalt rääkida.

Tegelikult tahtsin ütleda, et peaks oma blogisse tihkemini midagi kirjutama. Muidu sünnivad tohutud mõttetekstid, mida on keerukas jälgida ja tüütu oodata. Aga kui ma iga päev midagigi kirja panen.. Ehk hakkab kergem. : )

Nädalavahetus oli kahtlane.. Et nagu.. MIDA!? Millest selline.. Sellisus? Aga noh. Palju asju on siin ilmas, mida esialgu ei saagi mõistma. Vahest ei peagi. Ülejäänu oli värskendav. Rock'n'roll. Sekundiks-paariks.

Ahjaa. Ma olen täiega rahul oma telefoni uue kujundusega. Jeah!

Üldiselt mulle nii meeldib, et keegi mu sisemonoloogidest aru ei saa. Vahest ei peagi ; ) Aga kergem hakkab.

' Outside the frame is what we're leaving out.'

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

võin öelda, et geo eksamit ei küsita mitte kuskil, absoluutselt mitte kuskil. isegi kui lähed geograafiat õppima, siis ka ei küsita. vähemalt eelmisel aastal oli nii.

Dee ütles ...

Jah, ma olen täiesti teadlik. Tahtsin lihtsama vastupanu teed minna, et järgmisel aastal vähem riigieksameid teha. Aga ma kaldun arvama, et pean ikkagi matemaatika ka tegema.
Ent tänan märkuse eest ; )

Anonüümne ütles ...

Matemaatika eksam on ausalt üks mõnusamaid. Võibolla sellepärast, et selle õppeprotsess on väga konkreetne tegevus ja ilusti piiritletud. On olemas valemid, seosed, ülesanded, teooriad ja mitte midagi abstraktset. Kõiki vastuseid saab loogikaga ise kontrollida. Ja see on selline, mida vist küsitakse igal pool jällegi.

Mul endal oli geograafia kõikidest eksamitest kõige nõrgema tulemusega (see on see, kui hommikul enne eksamit hakkad maailmakaarti õppima).

Dee ütles ...

heh. Jah, teoreetiliselt põnev. Kuid ma siis seda varianti ei rakenda ;)