pühapäev, 31. august 2008

Pühapäev( the day of the potatoes)

Nagu deja vu. Millegipärast on jälle pühapäev see päev, mil ma kuidagi nende mugulatega seotud olen. Täna siis kartulivõtupäev. Kuna vihm on muutnud meie aiamaa üheks suureks mudalombiks, siis kasutasime veidi kuivemat ilma, et need õnnetukesed lõpuks ikkagi sealt välja aidata ja üles võtta . Jalad olid peale tegusat ukerdamist ja kummargil muda sisse vajumist nagu bussi alla jäänud. Mul vähemasti. Ma nüüd peaksin kole õilis olema. Tuletage mulle veelkord meelde, kuidas on ühe lausega seotud sellised sõnad nagu ahv, inimene ja töö? Nevermind. Ma ei usu seda niivõinaa. Aga õilis olen vist ikka. Ma arvan. Peaksin ju?

Täna sadas ka. Kes ekslikult on aru saanud, et pühapäev väga kuivalt ja päikeseliselt möödus, siis teile teadmiseks - ajuti oli tõeliselt külm ja vihmane.

Lõpetasin oma Robert Coheniga. Tegin seeläbi veidi lähemalt tutvust determinismi ja küberneetikaga. Ja kes veel ei tea, siis just see viimane on tuleviku alus. Küberneetiline mõtteviis.
Homsest lülitun veidi teise olekusse ja püüan veidi normaalsem olla. Selline eeskujulik kooliõpilane. Abiturient. Mitte mingi twisted-minded self-proclaimed bandying artist. Nemad seal ei taha seda kuulda. Ei taha seda näha. Ja ei viitsi või ei suudagi seda mõista.


Hibiskus oli päeva kõrghetk. Peale väljas külmetamist, mõjus kuum hibiskuse tee kui elunektar. Mõne lisandiga. Aga põhirõhk siiski teel.

Aga mis mul öelda on. Suvi on läbi. Tuleb sellega leppida. Kuid, olles õnnelik iga minuti eest, mida see soe aeg endaga sel aastal kaasa tõi ning tänades kõikide nende inimeste ja olemiste eest, keda/mida tundma ja läbi elama sain, võin öelda, et lähen sügisele ja koolile julgelt ja rahulolevana vastu. ( Ja nüüd see kohustuslik ärakulutatud ja igivana lause: ) Küll aeg ikka lendab kiiresti..

Viimaseks pildiks oma 'viimase nädala tsüklis' valisin autoportree. Jäägu see Freesha siia kui sümboolne mask. See suvine mask. Ometigi, suure osa temast võtan endaga septembrisse kaasa. Kannan teda alati kaasas.

Ilusat augustikuu lõppu.

PENTAX Image

''Oh kooliaeg, oh kooliaeg, millal sina tuled.. mul on valmis juba pliiii-aaa-tsid ja suled.'' Nonii juntsud, olgu korralikult õpitud. Õpite siiski enda jaoks.

Kommentaare ei ole: