reede, 12. juuni 2009

Mõned õhtud on soojemad kui teised;

#5

mõned õhtud on kohe väga-väga soojad.

Olgugi, et mu arvuti avas Windows Live Writerit praegu tervelt 18 minutit, ei lase ma sellel enne und oma tuju rikkuda. Sest täna oli väljas veel soojem kui eile ning tee koos hea seltskonnaga samuti. Edastaksin oma tänusõnad S.-ile, kes Mustveed üle pika aja väisas ning T.-le, kellega niisama pole mõnda aega kokku saanud/trehvanud/tulema juhtunud. Siin on vist mingi kirjutamata reegel, et kui juba ühes kohas esimest korda teed juua, siis ei jää see koht, seltskond ega tee viimaseks. Tuli, näe, teinegi. Ka seltsiline. Mida me täna õppisime? Õppisime seda, et enne kohvi valmistamist tuleb kohvimasinat loputada, ent seda mitte samasse kohvikruusi. Siis õppisime seda, et läbi võib astuda/teed jooma trehvata mitte a i n u l t jõulude või pühade ajal. Ja siis õppisime seda, et (juba sinihallitusjuustuks muutunud) juustu pakendi söömine on ebatervislik hobi.

Tegelikult oli täna tegus ja töine päev.
Õppetund nr 4: ka uduvihmaga saab edukalt surnuaeda rattaga sõita ja seal tööd teha, koristada. (plusspunktideks kasulikkus näonahale. ... Uduvihm, ma mõtlen. Mitte surnuaed.)
Õppetund nr 5: kõik taimed, mis näevad välja nagu kahtlane umbrohi, on rukkililled (selle väite tõesuses tabate ise iroonianoodi, eks)
Õppetund nr 6: rabarberikisselli kõrvale tuleb alati rohkem riisiputru keeta (munaga?).

Tänaseks vist kõik.
Ei, ma ei saanud kirjandi tulemusi teada, kui keegi üldse huvi tundis.

Ahjaa. Täna kuulame seda:

Supernova - Klassipilt

(sest ma kuulsin seda telekast mängimas, kui koju tulin. Hea laul on. Ja miks ka mitte?...)

Kommentaare ei ole: