laupäev, 20. juuni 2009

''TAO JA TEE''

#13

TEE MIDA SUUDAD
ANNA MIS ANDA
AITA KUS SAAD
OLE KES OLED
TÄNA VEEL JÕUAD
HOMME ON HILJA
(Valmar Adams)

Mitte ainult tänaseks ja mitte ainult meile pole need sõnad. Need on igaks päevaks, eluks täna ja edasipidi.

Hommik algas vara. Kella kaheksaks pidin juuksuri juurde sõitma; täna on nende tõsine defitsiit - ikkagi kolmed lõpetamised. Siis paistis veel päike. Hetkel möllab väljas äikesevihm. Õhh. Ei meeldi mulle see ilm.

Üheksandikel algas 15 minutit tagasi aktus. Pisike isekas lootus sosistab kusagil mõttes, et ehk õhtul on ilm parem kui praegu.

Et täna kingitavad tiivad märjaks ei saaks...


4 kommentaari:

Neeme ütles ...

Minu õnnesoovid Sulle teele kaasa. Eks ma saan pisku aja pärast neid suunsõnaliselt ka öelda, aga ega küll küllale liiga tee ;)

Dee ütles ...

Ma tänan Teid; jään pilte ootama ; )

Neeme ütles ...

Pildid, nii minu kui Kaasiku tehtud, said kõik juba eile teie klassijuhataja kätte. Tõsi küll, sinna plaadile sai pandud kogu kupatus - nii õnnestunud kui ka ebaõnnestunud materjal. Nii et nende kohendamisega on veel tubli törtsuke tööd.

Dee ütles ...

Väga kena. : ) uurin asja.