laupäev, 13. juuni 2009

Hommikuks mune ja peekonit. Kell 5 antakse teed.

#6

"Tõepoolest!'' ütles mrs. Sutcliffe hotellitoa aknast välja vaadates pahase häälega. ''Ma ei saa aru, mispärast peab alati vihma sadama, kui inimene Inglismaale tagasi tuleb. See teeb kõik nii rusuvaks.''

(Agatha Christie ''Kass tuvide keskel'')

Tasapisi tekib tõepoolest selline tunne, et elame Suurbritannias. Ma ei usu, et olen ise selle taju indutseerinud, põhjusel, et olen liiga palju Agatha Christie'teoseid lugenud. Kõigest teine raamat sai läbi.
  Munade (ja äärmisel näljaperioodil ka peekoni) vastu pole veel midagi, ega ka kella-viie-tee vastu, kuid see vihm tekitab mulle juba muret. Kust ta tuli? Kes ta kutsus? Miks ta niiviisi ringi hulgub? Vägisi tahab tuksi keerata kõik järgmise nädala suured ja veidi vähemsuured plaanid. Alates esmaspäevast, jätkates teisipäevase visiidiga linnapea juurde ning rääkimata laupäevast. Darn. Keegi võiks talle ometi tagasisõidupileti osta, et ta siia kauemaks ei jääks.

Kommentaare ei ole: