neljapäev, 19. juuni 2008

''Talking to the mirror when no-one hears..''

Ei, tegelikult ma peegliga ei räägi. Vahel räägin iseendaga, aga ta on üsna kuiv ja etteaimatav vestluskaaslane. See on fraas 'Ice cold story'-st teatavasti. Ma laulsin seda täna Anton Tamme tähtsal juubeliüritusel. ( Ma tean, kahtlane valik, aga mul tuli see ikka pagana hästi välja. Siiamaani ise ka imestan, et sellist häält teha oskasin.. Võib-olla jäi see esimeseks ja viimaseks korraks, kes teab. Aga päris hea tunne oli. Ja siis ka, kui meie Mustvee puhkpilliorkestri uus dirigent minu juurde tuli ja ütles: '' Tubli. Väga hästi lauludud! Fantast!!'' : ) Ja siis tuli juba maavanem šampusepokaaliga ja lõi kokku: '' Ilusa laulu ja pillimängu eest. Nii ei tohi laulda. Kadedaks teed, kadedaks teed!'' Aeh. Aitäh. Aitäh : ) Doesn't it feel gooood? ). Kõigepealt laulsin 'Imelist laant', siis enda viimast lugu (vt paar postitust allpool), siis mingi aja pärast Crux 'Päikselisem pool' ning lõpetuseks 'Ice cold story'. Laura ema ütles ka, et vägev oli. Ja mingi hetk oli minu laulu-ja pillimänguoskus ning rütmitunne üldine kõneaine. Ja siis ma juba lobisesin maavanemaga Kalafestivalist ja koolist ja kitarrimängust ja kõrgkoolidest.. Ahjaa, ta palus mind Kala-ja Veefestivalile mängima ja laulma. Heh. Ma arvasin, et inimesed jooksevad igavust kartes minema. Tema väitis, et kaugel sellest, üldsegi mitte. : D nice. Ja et ma kõigile oma tuttavatele, kes vähegi laulavad ja pilli mängivad edasi ütleksin, et festivalil on vaba lava - tulge kõik ja pange end proovile! Niiet.. Olgu tuldud.

Ja nagu vastu tulnud minu palvele, oli täna kordaläinud päev. Eriti kui veel arvestada fakti, et ma sooritasin oma ARKi teooriaeksami (1 veaga 30-st.. ja osasid küsimusi nägin nagu väga esimest korda : s). jehhu.
Homme lauluproov.

Seniks.
Ööd ; )

Kommentaare ei ole: