kolmapäev, 11. juuni 2008

''Töö õilistab inimest..''

Või nii nad väidavad, eks. Ja ma ise olen seda ka kusagil oma blogis maininud. Siinkohal tuleb seda taas teha. Tähendab, täna oli väga töine päev.
Kõigepealt siis tüüpiline poeskäik.. Keset kaubasaali kuulen hõigatavat minu nime. Laura tädi.






''Deivi, Laura just helistab Sulle,'' (mul oli telefon kodus nagu tavaliseltki! ), '' kas Sa saaksid temaga 20 min pärast Peipsi poodi tööle minna?''
( 20 min pärast?! TÄNA?! .. nojaa.. Laura rääkis mulle varem, et meile oleks seal pisike rahateenimisvõimalus poodi allesjäänud kaupade koodide kirjutamisega.. aga .. täna? Ja 20 min pärast?! Nonsense. Ma pidin nimelt puude kärutamisega hõivatud olema..)
Tädi andis mulle oma telefoni, et Laurale helistaksin. Ja me leppisime kokku, et läheme 15.30. Juhatajaga leppisime ka kokku.
Kuni lõunani sain puid tassida ja enda musklit kasvatada. Siis läksime tööle. Kuni 19.00-ni. Täitsa lõpp.. Nii palju pakendeid ja kaupu ja karpe ja topsikuid ja kotikesi ja.. Need kõik tuleb üle lugeda ja koodid kirja panna. Yeey. Minu unenäod on täna sisustatud: suurtes kogustes triipkoode! Üsna väsitav. Ja ma ei tea, kas me veeranditki kogu sellest sortimendist läbi võetud ja ära pakitud saime. 10-kiloseid suhkru-ja jahukotte oli ka mõnus vinnata. Musklile veel toonust. Oo, pole paha, homme ei tõuse voodistki vist. Pole hullu. Homme lähme jälle objektile. Tänase päeva kõrghetk oli vist see, kui ma tühja jäätisekirstu ronisin. Mm.. Ma tahtsin teada, mis tunne oli neil jäätistel, mida ma alati läbi klaasi nillisin. Ei teagi.. Klaustrofoobiat ei tekkinud, sest katus paistab läbi, aga õhk sai otsa : / Hea, et jäätistel kopse ei ole.. Ahjaa.. Selle erinevusega ka veel, et täna külmik jääs ei olnud.
(deem, ma olen imelik. )

Mingi aeg pidin rääkima veel sellest, kuidas me Agnese ja Tõnisega ühe reede õhtu järve ääres sisustasime ja muulikaldal Agnesega filosofeerisime ja Väikest Tomi sõime.... Aga ausalt, see oli juba nii ammu. Ja viimase aja pidevad tugevad tuulised ilmad on mu pea täitsa tühjaks puhunud. It' s blowing my mind off..
Enivei. Järve ääres sai paar pilti ka tehtud. Lisan siis sellegi.


2 kommentaari:

Janne. ütles ...

Tööloomad :)

Dee ütles ...

Tõesõna. : D
Täna andis juba tunda, see tööinimeseks olemine. Homme veel varem kohale. Yee.