neljapäev, 19. juuni 2008

The new ABBA.

Et meid täna oli proovis vaid 4 : mina, Liina, Tõnis, Jorma, siis õpetaja tituleeris meid uueks ABBAks ja me pidavat ka neljakesi väga hästi hakkama saama. Tegelikult, Laura pidi Tartu minema. Aga ülejäänutest ei tea keegi midagi. Me saime niigi hästi hakkama. Ohjeeš. Siis ma sain omale kohustuseks lõpukõne koostada ja pidada. Mul pidavat see asi selge olema ( 2 aastat tagasi meie põhikooli lõpetamisel sai see etapp mul juba läbitud). Oeh. Ent kõne valmis kodus kiiremini, kui arvasin ning on isegi peas. Algusest peale peas; mulle hakkab see kõnepidamine vist juba istuma.. Kuid. Ärge kuulake mind. Ülehomme saalitäie rahva ees ma sellist juttu enam ei räägi.

Homme on 9.klassi lõpuõhtu. Jajaaa.. Saab kohal oldud. Heal juhul saab juttugi räägitud. Mhmh.

Ülehomme aga minu viimane päev Eestimaa pinnal: 12. klassi lõpuaktus, sellele eelnev proov ning sellele järgnev jaaniõhtu tähistamine. : ) Ja pidu-pidu. Ja tants. Loodetavasti, kui vihma ei saja. Ma südamest soovin, et ei sajaks. Palun.

Aga nüüd pöördun tagasi oma lugemisvara juurde - Ingmar Bergman 'Laterna Magica'.

Buenos Notches, amigos.

Kommentaare ei ole: