neljapäev, 5. juuni 2008

Sunny...

Põhimõtteliselt on nüüd kogu koolimöll läbi ja suvi lendas täiega peale. Päris ausalt. Ilmad läksid ka kuumaks kätte ära ( or is it just me..) ja päike ei ole kitsi. Juhhu, aitäh talle selle eest.. Kuigi, ta on mulle juba oma kolm päeva võlgu, et ma siiamaani pruunem ei ole. Ei tea, mida arvab endast.. Kusjuures, ülatus-üllatus: järgmise nädala alguseks lubas Eestimaa suvi meid öösel maapinnal kuni -4 kraadiga rabada.. Mida jääaega keset juunit?! Ei, see ei ole nüüd küll lahe.. Mkm. Mõelgu midagi originaalsemat välja. Ahjaa, olles nüüd mõni päev järjest väljas aiamaal tööd rabanud ( kitkunud ja kastnud ja rohinud ja harvendanud ja.. kas ma kitkumist ja kastmist juba mainisin?), võin täitsa vabalt tarka põllumehe juttu ajada.. See neetud põud maikuu lõpus ja juunikuu alguses on kõige hullem. See on ohtlik aeg veenappuseks, sest siis kasvavad taimedele võrsed ja lehed. Vihma oleks vaja. Sellist peent, öist vihma.. ( Ok, pool sellest jutust kuulsin telekast, aga vähemasti mõistan seda nüüd täiesti..Alles eile kastsin neid porgandeid, täna juba taimed lontis ja muld tolmab...) Ja oma suuri, ülevoolavaid geograafiateadmisi rakendades võin lisada, et kogu see vihmapuudus suurendab mulla erosiooni..Ausõna. Meie pisike kaalikapeenar on vee-erosiooni minimudel..
Aga mis puutub geograafiasse... (Ma vist ei taha seda sõna enam järgmised 365 päeva kuulda. ) ... siis sellega sain ka teisipäeval ühelepoole. Kõik.Läbi.Vsjoo.Konetz.Kaput. : D Ja ma ei varja oma heameelt.. Pikk õppimine ja regulaarne maateaduslik tuupimine on otsas.. Ja enam ei saa midagi muuta. Huuh . Nüüd ootan pingsalt tulemusi.. Et mis mu õppimine siis ikkagi väärt oli. Jajah. Isiklikuks piiriks seadsin min 85 p. Et kui on üle selle, siis oh, seda rõõmu. Kui alla selle.. no, siis olen ikka täisloll küll, pole midagi teha. Normaalne, eks.. Mul ei lähe neid punkte ju vaja.. Või oot!.. Juhul, k u i ma ikkagi lavakasse ei saa, siis turisminduses on geograafiariigieksam üks vabavaliku eksamite seas ; ) Uujeee. A noh, ma ei tahaks seda varianti..
I need my stage. Without any constraint.
Tahtsin raudselt millestki veel rääkida.. Aga tühjast-tähjast ei viitsi enam ja miskit tähtsat meelde ei tule.. Täna avati Mustvee Konsum. Hih. Jaa, meil on nüüd ka 'kaups', kus tsillimas käia. haha. Tegelikult, ei saa salata, bussijaamaosa on superluks. Puhas kuld, nagu mõni mees oleks öelnud.. Aga see mõni mees on surnud. Või siis vähemasti Alaskal. Koos oma eksjuustega. Minu jaoks. See on hetkel täiesti ebaoluline, ma arvan.
Ahjaa. Täna on 5.juuni.Ja kell on juba 23.30 : O Njh. Kes teab, see teab. Eks näis, mis saama hakkab ja missugused näod tänaval vastu tulevad.
It has been a while, true.

2 kommentaari:

Janne. ütles ...

Kadrinas on ka Konsum ja alati pärast kooli me teeme klassiga seal ees kommuuni ;). OiJaa, Konsum on super ! Sealt on nii hea osta 2,50 maksvaid lahustuva kohvi pakikesi ja muud kama. TipTop place (suur iroonia)

Dee ütles ...

Khuul.. Now we're one of you. : D