teisipäev, 17. juuni 2008

'Oh, it's raining again . .

... Loud on your car like bullets on tin.'

Ma ei tea, mis ilmale pähe lõi, et ta enam vihmaga pidama ei saa. Mida muhvi?! Ausõna.. Eriline karuteene oleks niimoodi terve nädalavahetuse sadada : / Kas see poleks mitte ideaalne lahendus kõigile mu plaanidele? Jee.
Ning täna siis oli see suur päev..Mis kahanes sekundimurdosa jooksul imekribulaks. Nagu rosin. Kuivatatud rosin. (ma ei tea, kas selliseid asju praktiliselt olla saabki..). 80 punkti! Armetud 80 punkti!!! : I suck. Ma ju lootsin 85. Ei no, sorri, kui mu nimekood teile ei meeldinud. Tegelikult, võrreldes teiste tulemustega, siis ikka päris hea. Aga ikkagi. Sellise õppimise ja õppimise ja õppimise peale! WHY?! Ma saan aru, mul oleks 10 p maha läinud siit-sealt kokku. Aga 8 0 ?! Oh, well... Mis oli, see on läinud; mis tuleb, alles ees..

Ees on see, et homme hommikul ARKi ja siis sealt koju ja kodust esinema. Täna, jah, helistati ja kutsuti homseks ühe tähtsa onu juubelile. Maavanem ja linnapea pidavat ka seal olema.Oh. Great. Milline võimalus mark maha teha. Ja siis, kui laulmisega olen metsa pannud, ütlen kõige lõpetuseks: ''Hei, teate.. Ma sain geograafias 80 punkti. Palju õnne!'' (Seejärel totakas ja naiivne naeratus ja kohmakas lahkumine ruumist... sounds like a cheap teen-movie).

Homme võiks, ausõna, parem päev tulla. Oeh.

5 kommentaari:

Jorma Pärn ütles ...

sa põed 80p. Deivi ? :S Cammoon.

Neeme ütles ...

Jorma jõudis ette. Tahtsin just öelda: ära põe!

Dee ütles ...

: D
Oh jah. Tänan.

Natuke põen ikkagi. (Ma ise ei põekski, aga see teine Deivi.. Egokas selline :D)

Jorma Pärn ütles ...

See Teine Deivi unusta ära (A) Egokad inimesed on pähh pähh pähh

Dee ütles ...

: D No vot.. Tema põebki selle 80 p pärast. Tema oleks rohkem tahtnud ..