teisipäev, 19. juuni 2012

It's the 50s coming back..


5 aastat tagasi oleksid sellised kulmud mõeldamatud olnud.

Praegusel hetkel mõtlen ma pigem, et ma peaksin kas
a) vist kiiremas korras oma obsessioone vahetama
b) jätkama vaimustumist oma veidratest fetišitest.

Ikkagi arvan ma, et Lana Del Rey'l lihtsalt on kõige ideaalsemad kulmud.


Ilmselt, kui keegi küsiks mu käest naise iluetaloni kohta, vastaks ma tema nimega.





Ja ma ei tea, miks see üldse nii oluline on.

2 kommentaari:

Kristin ütles ...

heh:D mul ka see kulmuteema..

keira knightley on üks lemmikuid. ja natalie portman

ja lana del rey on minu meelest kuidagi lummavalt kaunis ja mitte üldse sellises tavalises ilu-ideaali mõttes siis. et ma kujutan ette, et mõnele võib ta kõige koledam üldse tunduda ja teistele siis kõige ilusam naine. huvitav, et kaks vastandlikku poolt on koos.

Dee ütles ...

Kristin. Sa just kinnitasid mulle, et ma ei ole siin palatis üksi. :D
Ma nõustun Lana puhul. Just nii ongi.