reede, 28. august 2009

Nonii, suhkrunäod, ...


...saage tuttavaks - see on pirukas. Nimetage teda, kuidas soovite: Suvelõpukook, Богородица-kook või lihtsalt õuna-kohupiimaplaadikook mandlitükkidega. Kogu austusega tänase suure jumalaema püha vastu eelistaksin ma isiklikult hoopis küll viimast. Sest just see ta on. Aga ma vahepeal mõtlesin, et ta võiks esimest nime kanda. (Nädalavahetus ei loe, see kuulub alati puhkuste ajal väljaspoole arvestust.) Ja esmaspäeval, olenemata kuupäevast, algab siiski koolihooaeg.
Et siis koogike. Õunu oli palju ja kohupiim poes nädalalõpupakkumisega. Püüdisin vispli ja taignarulliga oma musklit vormida ja tulemuseks ei olnudki midagi väga hullu. Ma isegi ajasin näpuga retseptist rida. (Kuigi mandel oli minu lisand. Ahjaa, ja pärmitaignast põhi ka. No, olgu, jääb siis koogikate. Väikeste mööndusetega..) Oli väga 'head-aga-suvi-tere-kool-maitsega'.
***
Tahate raamaturetsensiooni ka? Vahest teine kord. Kui üldse. Sain ühega lõpusirgele jälle
('Kuidas jäljetult kaduda, nii et sind kunagi ei leita' - Sara Nickerson); mõtteid tekkis küll, aga iseasi, kas need on väärt avaldamist, sest midagi suurt ja üllast end välja ei haudunud. Tore noortejutt oli(miks nad seda täiskasvanute saalis hoiavad?). Selline varajatud didaktikaga. Aga kuna Saatus oli just sellisel kujul mängus (Saatusena suure tähega) ja kirjutamisstiil kohati üllatav- samuti leidlikud vaatenurgad- pean teda veidi ülekeskmisenoortekaks. On paremaidki, kui noorsookirjandusest rääkida (ja ma ei pea silmas meister M. Unti, vaid kaasaja 'andekaid' noortekirjanikke). Näedsa. Ikka jahvatasin mingi arvustuse kokku. Ohh.
***

Nüüd järgenvad kaks olulist teadaannet.
  1. Et mul endal mõtteid vahel napib ja/või olen liiga laisk, et neid tekitada... Siis palju huvitavam oleks arutleda kellegi teise mõttekatkete üle. Ühesõnaga kuulutan välja ideedekonkursi ''Millisele küsimusele tahaksid Sina vastukaja?'' (NB: nagu Sa näed, mitte vastust, vaid minupoolset pisikest mõttemulli, mis võib lihtsalt olla sissekanne antud küsimus-pealkirja all.) Kõik küsimused oodatud. Parimad 3 saavad avaldatud. Ütleme nii, et ideid võtan vastu 1 nädala jooksul. Andke tuld.
  2. Kui keegi IT-tarkpea teab, kuidas läpaka kuupäev ja kellaaeg paika saada nii, et peale sisselülitamist ei näitaks alati mingit Bahama aega, vaid siiski kohalikku ajavööndit, postitagu mulle lahendus. Lisaksin nii palju, et käisin esinduses ja seal väideti, et ma hoidku läpakal akut taga kogu aeg(mis minu arust on lühinägelik lahendus). Ja tehti BIOSe uuendus. Siiras usus, et kellaaeg end ise uuendab nüüd. Korralikult.
    Tühjagi.. (*pettunud*). Linnukesega Windowsi autom. sünkroniseerimise ees või ilma - ikka näitab kiviaega. Või tulevikku. Kust otsast võtta. Help needed.


Kommentaare ei ole: