pühapäev, 16. november 2008

Kõik, mis sünnib sealpool teadvuse piiri . .

Tõotab tulla üle aja üks kenamaid pühapäevasid taas. Päike paistab nagu kevadel, kõik on kuidagi harjumatult hele. Võib selle üle rõõmustada.
Tegelikult, tahtsin kirjutada paarist teisest asjast. Üks nendest vähemrõõmustav. Nimelt üleeilsest ööst.
Ma nägin äärmiselt veidrat ning, võiks isegi öelda, jubedat unenägu. Unenäos endas see alguses nii jube ei tundunudki..Aga lõpus ning peale üles ärkamist painas see mind veel päris pikalt. Mis eriti imelikuks osutus, siis ka ema oli sel öösel midagi taolist unes näinud, kui arvestada üldist une ideed ning püanti ( aagh. Miks tema seda tegema peaks? Kust tema teadis, mida mina nägin?!?!Kuidas see võimalik on?!).  Igatahes, juurdlesin pikalt oletatava tähenduse üle, mida see uni oli mulle määratud ütlema. Siit siis pisike kokkuvõte eredamate detailide näol ( abiks J. Henno ''Universaalne unesümboolika'')

Külalisi vastu võtma - varsti külalisi saama.
(Suitsu)kala - kalade söömine: uuestisünni märk; lootust, soovide ja toibumise sümbol. Kalu kingituseks saama: petlikku lugupidamist, valeaustus.
Buss - bussiga sõitmine sümboliseerib sobitamist, ka kokkulepet. Bussireis kajastab mingit kindlat ajajärku unenägija elus.
( 12 ) punast roosi - ennustab õnnelikku armastust
Näidend, esinemine - kui oled vaatamas näidendit - saad kuulda tõde sulle tuntud ja teadaolevatest inimestest.
Maja - see oled tegelikult sina ise (''ego''). Suur osa unesündmustikust leiab aset majas. Maja puhas ja korras: meelepäraseid külalisi, meeldivaid sõpru.
Tuba - terviklikkuse võrdkuju. Ilusas toas olema : edenemist oma ettevõtmistes.
Riided - kujutavad isiksust ennast, tema väliskülgi, seisukohti, mõtteid, tundeid, mida temalt oodatakse. Riideid selga panema: õnnelikku kodust elu, lusti ning rõõmu.

Kui kogu see kupatus kokku segada üheks twisted unenäoks, anda talle eriliselt ''mööda'' sisu ja idee, siis uskuge - ma siiralt loodan, et sellist olukorda päriselus ette ei tule. Ja seda ka, et sel unenäol lähitulevikuga mingit otsest seost ei ole ( st sel samal kujul, kuidas ma seda nägin, mitte sümbolistlikult).

Oeh. Ma saan sellest üle.
Ahjaa, ma kirjutasin eile üle sajandi ühe uue loo. Aga selle panen kirja teinekord ; )

Kommentaare ei ole: