reede, 21. november 2008

Esimene lumi ja ekstrasensoorsed võimed.

Juba paar päeva on lumi maas olnud. Ja tundub otsekui päris talve meenutavat see ilm. Kui kauaks see lumekattehakatis meile külla jääb, ei oska öelda. Aga nautigem seniks tema seltskonda.
Enamasti arvatakse, et lumi matab enda alla kõik eelneva ning varjab seni laokil olnud pudi-padi. Aga ma julgeksin vastu vaielda - lumi toob endaga kaasa ka selgushetked ning justkui uue alguse. Puhas. Valge. nagu tabula rasa.

Ööd on siin mustad. Tähistaevas on ikka sama selge.. Õnneks üldjoontes pilvitu ( lume sadamise ajal küll pilves, aga see on ülla eesmärgi nimel). Ja päikestki ilmutab. See on vägagi positiivne : )

Ma mõtlesin mingi aeg heietada pühapäevasest filmivaatamisest ja minu kirjaneitsi oskuste üle juurdlemisest, aga las jääb midagi minu teada ka. Ja kõiksugu muud nädalasisesed üllatused ..

Ahjaa, ja seda ka, et täna sain valgustuse: 3. jaanuar. It's time! Loodetavasti (kui ma pika koleerilise ja neurootilise mõtlemise, õppimise, harjutamise ja närvitsemise järjel veel elus või vähemasti vastavaks päevaks adekvaatne olen ja asja ette võtan) tuleb üks saatusekaaslane minuga samale teekonnale. Kuidas asi toimuma saab ja mis lõppkokkuvõtteks juhtub, ei tea. Aga saame teadma. Kas nüüd või ei iilagi! Elagu!

Ma nüüd ei tea, kuivõrd kasu on sellest järgnevast asjast siin all või mida see teadmine mulle otseselt annab, ent on ju pisike lootus: ehk näitan selle resultaadi ette ja ongi - imeväel! - kõik uksed mu ees valla .. magic!

63%

2 kommentaari:

Jorma Pärn ütles ...

mul tuli sama tulemus :S

Dee ütles ...

ohoh.
ka Sina, Jorma : D
meis on midagi sarnast siis.