laupäev, 3. november 2012

Transformatsioonid.


Mõtlesin siin mitmele asjale.
Esmalt neljapäevaõhtusele Sibyl Vane'i kontserdile. Et oli tore. See mõte oli rohkem siin ülesmärkimiseks - et mäletada.

Ja siis oli reede ja oli Juhani sünnipäev, kõrvalmajas IDeejazz ja Radar. Ning mulle meenus eelmine hingedepäev, misjärel ma jõudsin arusaamisele, et aastaring on nüüd siis sellest ajast täis saanud. Et päris palju asju on juhtunud. See, kus ma olen praegu, on huvitavaks võrdluseks, kus ma olin tol novembrikuul. Mingeid sarnaseid jooni on ikka ka: uued väljakutsed on alati natuke hirmutavad, aga samas põnevad. Nüüd on teised vaibad mu ette laotunud. Elu teeb omad korrektuurid - olen Tartu Uues Teatris ja mõtlen, mis just juhtus. Aga ma usun, et kõik, mis mulle antakse, on Võimalus, ennekõike. 

Me oleme pidevas muutumises. Kulgemises. Ma leian, et see on õige, sest seisvale kivile kasvab ju sammal peale. 

Vaatasin vanu fotosid ja avastasin, et minule pole õnneks sammal selga kasvanud.

 Kollaaž teemal "Minu transformatsioonid aastatel 2004-2012"




Kommentaare ei ole: