kolmapäev, 28. oktoober 2009

Mida Freud nüüd ütleks?

Leidsin ennist midagi.

Ma olin lõiganud leiva umbes 3x2 cm suuruseks tükiks ja asetanud selle alla köögikappi söögiriistade alusele. Ilusasti vasakusse tühja nurka.( ?! ) Selle asemel, et see leivakotti panna.


See on täiesti normaalne, eks?


Nagu loengust teada saime: Mida suurem usk, seda suuremad teod.

'Te peate mind hulluks? Hullud on lollid. Aga te oleksite pidanud mind nägema. Oleksite pidanud nägema, kui targalt ma toimisin...'

4 kommentaari:

Neeme ütles ...

Täielik müstika!
"leiva umbes 3x2 cm suuruseks tükiks"
Sa muutsid pätsi leiba üheks väikseks tükiks. Kuhu jäi ülejäänu? Mateeria haihtumine??

Dee ütles ...

Oleks ma vaid nii võimekas. Kahjuks piirduvad seekord mu oskused metonüümiaga ; )

Anonüümne ütles ...

`On võimatu öelda, kuidas see mõte mulle esimest korda pähe tuli;aga kord tärganud, kummitas ta mind päeval ja ööl`- loodan, et viimast korda...

Dee ütles ...

''Ei me ette tea, mis elu..''
Oht on rolli liiga sisse elada. Võiks viimast korda. Võiks.