teisipäev, 16. oktoober 2007

Järjekordne teisipäev .. .

'We are our own devils; we drive ourselves out of our Edens.'(Goethe)

Ma vihkan teisipäevi. Kindel põhjus? Hmh, ma ei tea. Garfield ei ütlenud ka kunagi midagi konkreetset selle kohta, miks esmaspäevad talle nii vastukarva olid. Nii ka mina.. Mõnel päeval lihtsalt on selline karma. Negatiivne. Uimane. Rusuv. Teisipäev. Vabandan, kui kellegi tundeid riivasin.. Äkki räägin just kellegi lemmikpäevast. Aga noh, inimesed on juba erinevad. Ja mingi müstilise (aga võib-olla ka täiesti humaanse) põhjuse läbi ei paku teisipäeva hommikul ärkamine mingit lõbu. Oeh. Kas ma juba mainisin, et täna ongi see päev, mille-nime-me-ei-nimeta? Oeh.

Ahjaa, pühapäeva ma ka ei taha. Pühapäeval iseenesest on hea karma. Parim. Aga fakt, et ma pean onu Maiduga Jõgevale minema, tekitab mus kerget skeptitsismi. Ja kõike muud mitte-entusiastlikku. But hey, that´s life alright. Pole midagi teha, nädalas on 7 päeva ja varem või hiljem leiame end samas päevas kui 7 päeva tagasi...


Ja John Lennon on surnud, muide, kes veel ei tea....

4 kommentaari:

Neeme ütles ...

Emmm ... ma kontrollisin kohe üle, ega Sul teisipäeviti minu tundi pole. Et äkki selle pärast :P

Aga kui juba hommikust peale sant tuju - nuh, siis on vähemasti minu süda rahul

Dee ütles ...

Pole põhjust end puudutatuna tunda :D

Asi on pigem minu imelikus vaates..

Neeme ütles ...

Võta seda kui sõbralikku nokkimist :D

Dee ütles ...

Kuidas siis muidu. :P