pühapäev, 21. oktoober 2007

Aeg libiseb mööda me akende tagant.

. Seekord alustan ma oma teksti punktiga. Tavaliselt lõpevad tekstid sellega, aga mina alustan. Sest igakord ei pea asi tavaline olema. Ma ei taha tavaline olla. See selleks siiski...

Täna. Eile? Üleeile? Õigus, jah, üleeile sain ma küllaltki ebameelidva üllatuse osaliseks.. Ma läksin muusikakooli solfedžo tundi.Rõõmsalt. Tagasi tulin muserdunult. Ma olen muusikakuulamises täiesti andetu. Ma ei tee vahet isegi väiksel septimil ja dominant septakordil. Rääkimata sellest, et esimesel juhul on tegemist intervalli, teisel akordiga. Kuigi nad lahenevad sarnaselt. Oeh. Ma ei kuule toonide kõrgusi. Heal juhul kümnest kuulsin 3 õigesti. Adieu, absoluutne kuulmine(mitte, et ma arvanuks seda kunagi saavutada). Päris leim või mis. Ma võin kuulda ära ebakõlad, õiged noodid, valed noodid, meloodilised ebakorrapärasused, laulda erinevaid inetrvalle/akorde ja nende lahendusi. Aga ma ei erista neid, kui mul kästakse neid kuulata. Ja üldse, palju on inimesi, kes loevad mu blogi ja saavad aru, mida ma püüan selgeks teha?! Ma siiski loodan, et on.. Siis nad mõistavad, millises halekoomilises olukorras ma olen. Haah.

Selleeest võin oma tänase sõidutunniga rahule jääda. Ma ei ajanud kedagi alla. Kõik on elus ja vigastusteta. Samas, siiski mitte. Aga ma tean, et seda mitte minu süü läbi. Saa terveks, Ints. Ja ära kihuta.
Ka mina püüan järgmisel korral mitte kiirust ületada.. Eks.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

hmm... selle kuulamisharjutuse pärast küll ei ole vaja muretseda. mõni päev lihtsalt on selline. mul ka oli. aga jah. ma ei oska isegi midagi soovitada (mitte et sa ootaksid või nii), sest sellest sa juba kirjutasid, et üks on akord ja teine intervall. aga üks on ühtlasi ka suur masiiv, teine kuidagi külm ja tühi. naudi seda protsessi ja see peaks tulema lõpuks välja... ei tea kas see midagi paremaks tegi aga ikkagi.

Dee ütles ...

Kuidagi paremaks teeb ikkagi, kui keegi viitsib vähemalt nõu anda ja tunneb huvi :D
Aitäh.


(mul tekkis vaid küsimus, kuidas Sa mu blogi trehvasid külastama :P)

Anonüümne ütles ...

Nuh, kui Sul pole absoluutset kuulmist, siis minul pole absoluutselt kuulmist. Ikkagi on mõnus vahel mõnda viisijuppi joriseda (Soovitavalt siis, kui kedagi kuulmas pole - nad muutuvad miskipärast vägivaldseteks)

Dee ütles ...

Heh. Ega kah. Laulda meeldib mullegi, vägivaldsust ei ole täheldanud. :)see on vist hea märk..

Anonüümne ütles ...

Ma ei mäleta isegi täpselt millal te bookmarkitud saite aga too Green Day sissekanne, mille kinnipanemiseks iga kord tormijooks hakkas, kuni blogide folder end lahti keris... no ükskõik, ületatud. Kahtlustan, et asi on teie nimes, mispidi ma siia sattusin esimest korda.

Dee ütles ...

Jah, see GD lugu on tõesti ületatud. Hea lugu, aga palju head ei saa.. :)
Sellegipoolest, väga meeldiv. Loodan, et leiate enda jaoks ka midagi huvitavat ;)