reede, 27. juuli 2007

Remontika : )

/aitäh Jaanusele selle sõna eest/
Teema on siis tõesti selline, et ma elan krohvihunniku otsas. No, mitte küll sõna otseses mõttes, vaid piltlikult. Siiski. Aga hea kaifi saab iga päev kätte küll. Kaks viimast päeva on kavas olnun värvilaks, täna.. oi, täna oli eriline päev(nädalalõpp ikkagi) - täna sain mõnusa lakilaksu. Kõlab hästi, eks. Uskuge, kui ma ütlen, et hästi ta ei lõhnanud. Ahjaa, värvida sain ka täna. Aga peale korralikku lakilõhna tundus värv olematu. Niisiis. Olles täiesti tüdinenud igapäevasest 'hõljumisest' ja sihitult ringi tuigerdamisest, ütlesin endale täna, et Deivi, sa pead välja saama. Värske õhu kätte. Kuigi, viimasel ajal, peale Hiiumaalt tulekut (ja isegi juba Hiiumaal olles) olen hakanud inimesi kartma ja väljas eriti ei käi. Ma tean, see on suhteliselt uskumatu, et mina inimesi kardan; mina, kes ma nautisin ajakirjanikutööd, inimestega suhtlemist ja uute tutvuste loomist; mina, kes ei kannatanud pikalt üksindust ja kriipivat vaikust... Ent nii ta on - ma tahan vaikust ja nelja seina enda ümber. Üksindus? Jah, mõnes mõttes ka seda. Et mul oleks aega olla üksi oma mõtetega...
Enivei. Ma läksin jooksma. Välja. Üksi. Oma mõtetega. Ja vihma sadas.. Tubli, eks. Oleks siis veel ilusa ilmaga läinud, aga ei. Samas, mulle meeldis. Kuidas peened piisad näole langevad ja kahisevad puulehtedel pea kohal. Mm. Ja nahale ka väga kasulik. See selleks.. Millal ma viimati jooksmas käisin? Üksinda. Vabatahtlikult. Vahet pole, väga ammu. Aga see oli hea. Vahel mulle meeldib end füüsiliselt täiesti ära kurnata. Lihtsalt hakkasin tundma, et mu füüsiline vorm pole sama, mis ta kunagi oli. Ja enesedistsipliin tahab äratamist. Käest ära läinud... Nüüd on ta tagasi. Ja mis puutub sellesse tänaõhtusse jooksutrenni, siis.. aaah, see oli hea. Ma vist tegelikult juba mainisin seda. Sain ka vaimse doonuse kätte.
Homme peaks rahulikum päev olema. Aga ega remont kuhugi kao. Mingi aeg peab sellega ka valmis jõudma. Jah, loomulikult olen ma abis ja teen viimistlustöid. Mitte, et ma otsast lõpuni ise mökerdaks ja pahteldaks ja trelliga ässaks. Neip. Aga kui vaja, siis ka seda. :D Multifunktsionaalne mina.
Nüüd aga magama. Uni on ka tähtis.
Head ööd ja kauneid unenägusid.

Kommentaare ei ole: