kolmapäev, 17. aprill 2013

Orenda

on irokeeside sõna, mis tähistab üleloomulikku jõudu, mis on olemas igas objektis ja inimeses, spirituaalne vägi, millega inimesed mõjutavad maailma ja oma elusid.
 Mis vägedega ma kokku olen puutunud - ei oska öelda. Ometi on nii, et hoolimata headest kavatsustest,
 juhtuvad halvad asjad. Ja siis selle rusutuse sees pead sa oma eluga toime tulema, kõige kiuste oma plaane teostama. Jah, minu krooniline bronhiit ja kõik sellega kaasnev, igapäevane kannatus ei ole pikas perspektiivis midagi, mis ei läheks üle või mis oleks pöördumatu.. Ma ei teadnud enam, kust jookseb piir kirjutatava ja mittekirjutatava vahel. Et kas üldse kirjutada.

 Ja ometi ei jää aeg seisma. Maailm pöörleb ikka samas suunas ning päevad on päikselised. Jah, kevad on tulnud. Olen andnud haigena etendusi, olen vaadanud haigena teatrit, andnud OPile intervjuu ning kirjutanud Tartu Postimehele arvustuse. Miski nagu ei näi ära jäävat.Meil tuleb leppida oma olukorraga.

Eile oli esimene tõeliselt ilus ilm. Teed tolmasid. Tuba oli täis õhtupäikesevalgust. Ahjus valmis ühiselt tehtud lasanje. Pärast nädalat ainult tee ja mõne puuvilja peal, tunnistan, oli raske normaalse toitumise peale tagasi minna. Aga kõik paha läheb mööda. Kõik saab jälle olema hästi. Mõtted selginevad. Jää sulab, lumi kaob. Ning taas on käes see ilus meie Karlova õhtute aeg.  Meil oli šokolaadi ja The Golden Girls. Aasta on möödunud nagu päev. Kaseoksad kiiguvad kevadtuules akna taga.

But don't break your back
If you ever see this
But don't answer that


Soundtrack: Coldplay - See You Soon

Kommentaare ei ole: