laupäev, 31. detsember 2011

Vana maailma kurbus

Aasta 2011 lõppeb 15 minuti pärast. Mulle tundub, et mul ei olegi midagi muud öelda, kui tsiteerida valget raamatut. Mulle näib, et ma olen liiga rumal ja küündimatu, et täna midagi tähtsat ja tarka öelda. Las ma ütlen neid asju siis, kui tunnen, et aeg on käes või oskan midagi õiget öelda.
Ühesõnaga – las tulla, mis tulema peab. Oli märkimisväärne aasta. Uuel on kõrged panused.

Kõik tumeneb ja tuhmub. Need pildid silma ees.
Kõik tumeneb ja tuhmub. Need pildid SILMAVEES.
Kõik kaob ja läinud ongi. Kuid kuhu, ei ma tea. 
kõik kaob ja läinud ongi. Ja ometigi hea

ei lähe iial meelest. Ei iial tuulde kao.
Ei headus küsi tuulest, mis tuiskab üle TOA.
AOVALGUS lõpuks tuhmub. Ja ööpäev tumeneb.
kõik kaob ja läinud ongi. Mispärast, ei ma tea.

(Jaak Jõerüüt)

Kommentaare ei ole: