laupäev, 30. mai 2009

Kellele annavad oma hääle brahmaanid?

You Are a Pundit Blogger!
Your blog is smart, insightful, and always a quality read.
You're up on the latest news, and you have an interesting spin on things.
Of all the blogging types, you put the most thought and effort into your blog.
Truly appreciated by many, surpassed by only a few

Mõningases kahtluses, keda Euroopasse toole hõõruma saata ja meie eest kostma (mis iseenesest on vale arusaam, pidades silmas tõsiasja, et kodanike esinduse saadikud ei osale töös mitte riikide kaupa, vaid koonduvad poliitilistesse rühmadesse, st esindavad mingit ideoloogiat. Ühesõnaga: Eesti ei huvita kedagi. EL-s tõmbab nööre suurima liikmesarvuga mõttevendade ordu.), tegin ära testi, mille tulemusena pidi selguma minu poliitiline veendumus. Et aga see väärtuslik informatsioon mulle midagi ei andnud, peale tahtmise vastu vaielda, tuli soov välja selgitada, milline blogija ma olen. Loogika on omal kohal, näete. Seega tuleb seitsmendal kabiinis iseendaga kivi-paber-käärid visata ja otsus koha peal välja selgitada.
Seniks on mul muudki teha. Rahulik suvi kogub hoopiski tuure ning aktivism on kord juba haigus, mida ei saa isegi kiiritusraviga vaikima suruda. Ma arvan. Ise proovima ei hakka ja lasen sel tõvel end mõistuse piirides kanda. Reedel aset leidnud paaritunnise kokkusaamise järel tabasin end mõttelt: ''Küll see saab tihe nädal olema. Me mitte ei ole erapooletud kõrvaltvaatajad, vaid täieõiguslikud osalised kogu selle mäsu sees.'' Hmh. See tähendab, et meiegi saame kapsast süüa. Ah, ilus iroonia. Teinekordki.
Märkus blogijameelespeasse: ''Ära hüppa enne hommikut.''

Esmaspäeval tuleb jõuda veel emmeissiga tädi direktori vastuvõtule. Kuulduste ja kutsete kohaselt ei tõota ülejärgmise nädala alguski vaiksemat... st..paiksemat elu. Kätt saab vist ikka suruda ja minu mapp kapi puudulikes avarustes leiab lisa sertifikaatidevõimingitetänukirjade näol. Vähemalt saan nautida päeva Kuremaa lossis.

Ahh. Ma peaksin tõesti hakkama oma mõtteid kontsentreerima. Laialivalguv. Ma olen laialivalguv. Ei usu, et see liigsest päevitamisest(loe:põlemisest) oleks. Suveärevus? Võimalik.
Lähen kogun ennast. Ehk on peagi lootust parematele sissekannetele.
(Huvitav, kas sõõm külma vett aitaks? Või piima? Ahjaa, ma ei joo piima. Jääb siis vesi.)


KWDEUCNT


Kommentaare ei ole: