teisipäev, 19. mai 2009

Tarkade kivi otsinguil..

It's been some time.. Pean tõdema, et päevad on veidi käest libisenud ja minu sissekanne ilmub pisikese (te ju nõustute minuga) viivitusega. Tean, tean - mul puudub mõjuv põhjendus, eriti nüüd, kui kool praktiliselt läbi on. Laiskus. Eks selle kaela tule mu senine blogialane passiivsus ajada. Tegelikult on mul tegemist olnud. Neti-väliselt.
Aga siis. Kunagi rääkisin inglise keele suulisest eksamist. Õnneks ei peagi ma oma sõnu sööma: vähemalt jutustamisega saan hakkama ning hindaja arvates lausa 20 punkti vääriliselt(arvestades, et max oligi 20, siis minu kohta vähe, või mis). Iseasi, palju meedias kirumist leidnud kirjalik osa toob. Kokku peaks hea 50 punkti ikka ära tulema, eks?(note the irony)
Suuline oli veidi pettumus küll. Ma valmistusin liiga põhjalikult. Võin kihla vedada, oleks ma rakendanud kõiki neid teadmisi, poleks järelvaataja pooltest sõnadest isegi aru saanud. Aga nh, seekord jäi siis ''Some guy said that some things just happen. Dude, like happens!''-stiilis vestlus(veidi liialdatult).
Nende tulemuste ootuses piinleme siis ühiskonna ja matemaatika eksami punktidega üheskoos (sinna lisandub kirjand). Ühiskond.. Nojah. Et misajast Soome NATO-sse kuulub?! Tubli, D. Siit järeldus: ei piisa üksnes kõigi Euroopa Liidu liikmesriikide pähe tagumisest, sinna juurde viimaste liitumisaastatest jms eurostaff. NATO liikmetele pilgu peale viskamine seekord punkti kaasa ei too. Aga läbi ei kuku. Ja see, kuidas nad hindavad mu arutlust teemal ''Tarbimise mõju globaalsel tasandil'' (kus ma rääkisin Huanghest ja Amudarja jõest...wiiwii.), on ka väga subjektiivne. Mina ise küll nautisin. Kas või fraase 'vajalikud polümeerid saadakse naftasaadustena' ning 'lämmstikuühendid põhjaveekihtidesse'. Ei vaata mind kui lolli seal, teisel pool ekraani! Aus arutlus, mu meelest.
Mis puutub möödunud reedel toimunud matemaatikaeksamisse, siis siinkohal ma vaikiksin tagasihoidlikult. Paljutähenduslikult. Kuigi - minu eelviimase ja viimase eksami vahe oli vaid mõni päev ning needki täitsin ma mingite friiking ülesannete lahendamise, valemite analüüsi ja päheõppimisega - f a i l ! Eriti, kui teada, et eksam ise oli täiesti tehtav ning võib öelda, lihtne. Aga mille pagana pärast nad ülesannete lahendamiseks nii vähe aega annavad : S Mulle EI MEELDI, kui mind kiirustatakse asjadega, mille lahendamiseks tahan rahus mõelda. Matemaatika on üks neist. Ei ole elav kalkulaator! Puupea ka ei ole, aga elektrijuhtivuskoefitsent on väike. Mul on aega vaja! Ent nii ta jäi.. Selle eksami tulemused pole kiitlemiseks. Need on kooli lõpetamiseks. Õnne mulle.

Vähemalt nüüd saan rahulikult hingata. Piltlikult: õpikud ja vihikud ahju ja materjalid põlema. Done. (tegelikult on plaan need maale tirida). Sinna hingamise alla on mahtunud küll paar väljaskäiku (loodan, et sain aidata, kuigi lubasin, et ei tegele tuletiste ning eksponent-logaritm-õudustega enam kunagi), herneste mahapanek (millega seoses meenus mulle üks filmiõhtu ja fraas: ''Keegi ei pane hernest nii nagu sina, Uru!'') ja puuladumine. Vihm muidugi suutis selle ettevõtmise tuksi keerata. Pole hullu, ma ootan. Kuhu mul kiiret.
Ja Dracula sai taas käsile võetud, nagu lubatud. Huvitav, et nüüd, aasta hiljem, tundub ta minu jaoks hoopis huvitavam. Lugemiseelistused muutuvad vastavalt ajale vist.

Hmm. Midagi oli veel. Ahjaa. See kiire reede. Hommik-pealelõuna: ühiskonnaeksam. Õhtu: kevadkontsert ja see meie viimane (millele ma juba varem vihjanud olen, too saladus), mis väga ilusti välja kukkus. Ning otse kontserdilt Edgarti sünnipäevale, mis lõppes paari kiire tantsuringiga mereröövlite nimelises majas.
Möödunud neljapäeval sain virtuoosi mängida ning oma ''Milonga'' ja ''Kak po morju'' edukalt ette kanda; ehket selle tulemusel viimase muusikakooli tunnistuse tasku pista. Pidu taaskord meie õuel.

Olles jutustanud kõigest sellest, mis kedagi suurt ei huvita - ja seda sealjuures üsna vähestiilselt ning statistiliselt - kaon ära magama.

Ahjaa, Evelin. Sa kunagi nõudsid minult seda ''Maybe'' lugu ja plaati. No, see lugu on nüüd saatmisvalmis .. ; )

öööööd.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Urul juhtusid pandavad herned olema ...

Dee ütles ...

khõm. loogiliselt järeldades jah. Aga Uru läks ikkagi sõdima, mitte hernest panema. : D

Evelin . ütles ...

Hei, aga äkki viitsid mulle meilile saata (aa)? Evelin.Kutt@gmail.com
Paluuuuun.

Dee ütles ...

Saab tehtud. ; )