pühapäev, 20. juuli 2008

'..the grass is always greener on the other side ..'

(Travis ''Side'')

Ei oskagi öelda, miks just selline pealkiri. Laul on iseenesest hea. Ja selle laulu võtan endaga Hiiumaale kaasa ka. Jah. Täna on/oli viimane päev Mustvees enne kolmenädalast tööreisi Hiiumaale. Juba kolmandat aastat. Seega, ma ei hakka enam üle kordama, mis seal toimub ja kuidas asjad kulgema hakkavad. Kott on pakitud. Kõik peaks justkui valmis olema. Nojaa,eesolev pikk bussisõit ei ole selle reisi meeldivaim ja oodatuim külg, aga selle elab ka üle ( nagu ma ütlesin, peale Poolat pole Eestis enam vahemaid ).
Mis siis toimub? Selline huvitav küsimus. Ja kui peaks veel vähe neid olema, kes seda minu käest küsivad, siis takkatippu küsin seda eneselt isegi. Üsna tihti. Tänane vastus siis selline...

Ma sain load kätte. Jeje. Uskumatu, et ühe roosa plastikkaardi pärast nii rõõmus saab olla. Aga ausalt, peale sellist saagat, on see tõesti kergendus. Üks huligaan liikluses jälle juures. Hah. Kahtlen. .. Samas, never say never.

Nii, möödas on Mustvee linnapäevad 2008 ja kogu juulikuine kõrghetk. Mis ma oskan öelda.. ilm oli tõesti üllatav. Ma isegi sain mingi jume tagasi( Poola päevitus oli juba kadunud.. nii kurb kui see ka pole). Ja paljud asjad olid üllatavad. Ühesõnaga - kaks kuuma päeva täis üllatusi. Igasuguseid. Ahjaa. Mu Orkut kuvas mulle täna sellise lause:

Today's fortune: You will always have good luck in your personal affairs

Oli see nüüd iroonia? Või Saatus. Aga eks ma siis looda sellele. ( Igahathes oli see nüüd täiesti kasutu vahemärkus.)
Nõndaks.. Veidi sai tantsitud, grillitud, oldud, kuulatud. Ning järgmisel päeval veel ringi vaadatud, esimest korda karaoket laulud ( ma sain selle eest saunaviha ja nokamütsi .. laulmine ise kukkus mitte just kõige paremini välja... Oeh. Mulle ei istunud see võimendus. Selle koha pealt olen täielik võhik) . Õhtu oli küllaltki erandlik. Aga huvitav. Mõtlemapanev. Valgustav. Kurb isegi mõneti. Ent ma olen täheldanud, et linnapäevadel ongi mingi silt külles: need algavad palavalt ja lõpevad järsult. Ei ole seegi aasta erand. Ja varsti on sügis. Sügiseks on juuli möödas. Is that sad or what?

Siiski, päris tore oli. Hea, et ma homseks läinud olen. Mõnikord ma tahaks, et suudaksin oma identiteedi ära kaotada. Olla Eikeegi Eikellegimaal. Lihtsalt elada. Ilma seebiooperita. Ilma kriminullita. Ilma tragikomöödiata. Ilma draamata. Õnneks on Hiiumaa minu jaoks nagu välismaa.

Ühesõnaga: ilusat suve. Nautige seda. Kassaris näeme ; )

Kommentaare ei ole: