reede, 13. aprill 2012

Jälle see päev.

Poolel teel loengust koju meenus mulle, et on 13 reede. Üllatused - ma olen neid juba piisavas koguses saanud ja kõigi eelduste kohaselt ei peaks reede suuremat sorti lisa tooma. Pealegi oli selleks liiga ilus päev.
 Iial ei maksa öelda "iial". Asusin Peipsi äärde teele. Vähe sellest, et buss oli talumatult õhuvaene ja palav, jõudis see ümber bussijaama nurga keerata ja Tasku ees katki minna. Nii palju siis plaanidest.
 Nelikümmend minutit hiljem istusin Merle Jäägeri ja tema elukaaslase Imrega ühes autos, kuulasin, kuidas esimene automakiga Võssotskit võidu laulis ja mulle oma Supilinna-lugusid rääkis. Jõudsime Mustveesse. Mina huvitava kojusõidu võrra rikkam, tema - kultuurimajja etendusele. Tänagem autoga inimesi. Ja lahkeid näitlejaid.
 Ja ma veel olin mõelnud: "Näe, sõidan Mercaga samal liinil, samas bussis.."
 Etendus ise olevat täitsa meeleolukas olnud. 

Kommentaare ei ole: