kolmapäev, 18. jaanuar 2012

Ronida koos teistega. Puu otsa.

Elus on päevi, mille puhul ma mõtlen: kui see päev saab üle elatud, siis elan ma veel kaua.
Täna on üks nendest.
Seminaritöö kaitsmine on vajalik. Vajalik tõestamaks akadeemilise hariduse väärtuslikkust ja tulemuslikkust ja vääramatust ja..

Eks ta ole..

____________
täiendus kell 20.08


Sinna puu otsa on nüüd ronitud. See on läbi. Mina ise näiteks poleks oma tööd "väga heaks" hinnanud. Kuid komisjon ..Väga hea... VÄGA HEA!
Kogu see metsik hirm ja mure, mis mind juba juuni algusest elusast peast ikka uuesti ja uuesti alla on neelanud ja oma sisemuses kandnud - see on nüüd ületatud. Ja ma elan.
Taeva päralt - ma elan!
Next step -  bakalaureusekraad.
Akademism, Sa ei alista mind.

2 kommentaari:

E. ütles ...

Hoian mõlemat pöialt, kallis Deivi!

Dee ütles ...

Läks asja ette. Aitäh, Eglekene ( :