teisipäev, 12. jaanuar 2010

Kuraditosin.

Uusaastasoovid tiirlevad atmosfääris koos küttesuitsuga. Kes tahab autot, kes maja, kes last.

Kes on varjus, kes on varjuta.


Mina olen vahel mõelnud et...

Tahaksin, et mul oleks palju raha, mida ma raatsiks kulutada raamatute ostmiseks (ja just ilukirjanduse).
Tahaksin, et mul oleks lauaserval enda Fowles’i “Liblikapüüdja”.
Tahaksin, et oleksin vahel kannatlikum.
Tahaksin osata paremini kirjutada.
Tahaksin osata paremini laulda.
Tahaksin osata mängida klaverit. Hästi.
Tahaksin osata maalida. Hästi.
Tahaksin aru saada rohkem, aga teada vähem.
Tahaksin mõnikord paremini tahta.
Tahaksin suuta õpetada inimestele empaatiat, et nad oleksid kaastundlikumad.
Tahaksin, et maailmas oleks rohkem leebust ja leplikkust.
Tahaksin olla parem inimene, et mul ei oleks kahju ennast ohverdada.
Tahaksin, et mul oleks rohkem aega.

(siinkohal saate ehk mu eelmise sissekande iroonilisest alatoonist aru, eks)

Mindtrack: Indigolapsed - Koiduhirm

4 kommentaari:

J. M. ütles ...

Ning nüüd siis Mindtrack on Brainstorm: Betep http://www.youtube.com/watch?v=v5zv5YdktDc&feature=related
Jah, ma kirjutan seda just siis, kui ma istun raamatukogus su kõrval. Muahahaa!

Dee ütles ...

Väga kaval. Ma loodan, see oli Sulle essee kirjutamisel abiks. Ja minu Brainstorm on igatahes parem soundtrack kui Sinu jänku-koera-horror. Kuula veel. Edu ; )

J. M. ütles ...

Aramsamsam aramsamsam, aramsamsam..............................................................................................................................................................................................*ja löön endale kondiga pähe*

Dee ütles ...

*tõmban lõõtsa ja krigistan hambaid*
Mis kõige hullem - terve youtube on seda täis O.x

guli guli guli...