reede, 29. jaanuar 2010

Fotoreportaaž: Ball

Keda skleroos ei vaeva, peaks mäletama, et aegu tagasi oli juttu Tuhkatriinuks olemisest, kingakeste kaotamisest ning materjali kogumisest. Ühesõnaga, see materjal on olemas. Ammu, ma tean, aga postitus jäi tahte ja muu lobisemise taha toppama.
Nüüd loomulikult teen ma aga hoopis lühemalt. Piltlikumalt, kui võib öelda..

Nimelt toimus 1.detsembril 2009 (siis, kui väljas oli praegusega võrreldes hullupööra soe ja vihmane) Tartu Ülikooli 90. aastapäeva ball. Jah, sai käidud.

Trepil pakuti tervitustoosti..

Peale sissejuhatavaid kõnesid alustas Politseiorkestri Big Band ning saal täitus hetkega rahvast. (antud ülesvõte pärineb mõnevõrra hilisemast tantsuringist)
Enamik ajast toimus midagi sellist. Kes ütles, et seltskonnatantsuga ei tegeleta?


Ka hr ja pr President olid kohal. Nüüd võin siis öelda, et olen Ilvestega ballil jalga keerutanud. (Oh, lausa kolmega)

Siis demonstreeriti meile krambambuli püromaanlikku valmistusmeetodit. Tulemus oli üsna meeldiv. (mitte see, et topsikud laual põlema läksid, vaid jook ise. Cheers!)

Ivo Linna & Rock Hotel esinesid ka. Tants jätkus..

Peoõhtu kõrghetk: sööme torti. (Ja vähe siis ei söönud.. Mina andsin kiiresti alla.)

On üsna veider tähelepanek, et kõiksugu olemiste ja pidude kirjeldamisel panen ma rõhku menüüle. Te olete ka tähele pannud, et ma räägin alati detailselt söögist-joogist? Kas siinkohal peaksin siis mainima, et konjakit anti ka? Ei, seda ma ei proovinud. Aga tort oli tasemel. Krambambul samuti.
Kõrvailu pakkusid veel Gerli Padar ja Margus Jürisson ja Vanemuise näitlejate-lauljate trio Kaljujärv-Lumiste-Dvinjaninov.
Aitäh KJ-le, kes mind assisteeris ning mu jalatallad sõna otseses mõttes ära lõhkus.. (seda ma avastasin õnneks küll alles koju jõudnuna). Ma usun, peale säärast dance-kamikaze't ei olnud tema olukord sugugi kergem. Afterparty kandus edasi korp!Ugalasse. Seal esines Kolumbus Kris. Paluti ka tantsima, aga olin nii väsinud, et sinna pikalt peatuma ei jäänud..

Ühesõnaga. Taldu tuliseks tantsima ei ole pelgalt väljend. See on ohtlik. Ärge seda kodus järele proovige.
(TÜ ballil aga - vabalt!)


Tõestuseks, et ma olen kohal olnud - piltidel: kes otsib, see leiab..

4 kommentaari:

J. M. ütles ...

PS mul on vanem msn ja hommikul kättesaamine ei tööta.
PPS ma tahtsin lihtsalt seda öelda, et üliõpilasmaja oli kinni, nii et eric ei saanud seal stuudiot teha, aga pärast läksime lutsu raamatukogu muusikaosakonna saali ja tegime tunnikese improt suht väheste inimestega, mis tegelikult oli ka natuke hea, kuna sai asju vedi arutatud jne kuulsin, et väike plaan on ka improga esineda, aga see alles aprilli lõpus ning järgmine kord ta räägib sellest uuesti.

Dee ütles ...

Blogi: tõepoolest, hea mõte. Väga teemasse! : D
No, selge.

(dziish, Sul orkutit ei ole või? :D )

J. M. ütles ...

Noo, on küll, aga ma ei tulnud selle peale. :P

Dee ütles ...

*löön peoga vastu laupa*