pühapäev, 19. aprill 2009

there's another world behind the curtain.

Ja ma arvasin, et olen ainuke, kes juhuslikke inimesi minevikust, olevikust ja tulevikust, nt (eks)koolikaaslasi unes näeb.. Tuleb välja, et viimasel ajal olen isegi öösiti inimeste alateadvuses ringi hulkunud..
Esiletõstmist vääriks K.-M-i unenägu, kus peategelane olevat viibinud mingil üritusel, mis juhtumisi toimus kusagil duširuumis ning kus seina taga pead pesti ( ?! ). Nõndaks. Ja ühel hetkel olevat seal olnud mina. Mustas kleidis. Sall üle õlgade. Papptops kohviga käes. Jalg üle põlve. Pingil. Peategelane kurtis ühele tüdrukule(reaalne isik), et keegi müstiline Taavi (nii minu kui peategelase jaoks reaalselt olematu isik) ei räägi temaga, joob ja on kuri jne jne. Siis pöördus ta õnnetult minu poole ja küsis, mis bussiga me koju lähme. Tsiteerin K.-M.-i kirjeldust: ''Selle peale vastasid sina "Ah, ära põe! Suvel jõime me temaga iga päev koos kohvi." Ja sellele järgnes mu kadeduseohe "Lucky You!" Ja sina muhelesid kavalalt. Siis ilmusid tilkuvate juustega tüdrukud meie ette. Kes olid mulle täiesti võõrad ja nägid välja nagu The Ring-i kaevust välja roomanud tüdrukud. Nad küsisid meilt " Mis passite?" Sina vastasid jääkülma rahuloluga "Oleme kultuursed".''

Vaat' siis, millega mina öösiti tegelen. Ja K.-M. pole ainuke tore näide. Olen juhtunud nii siia-sinnagi.
Ning minugi unenägudesse on tulnud väga müstilised, nn seosetud inimesed, kui nii võib öelda. Lihtsalt tulevad. On. Hängivad minuga samades kohades. Tore ju.

Ja täna nägin jälle üht eriskummalist und.
Oli õp. N tund ja ma istusin T.-ga. Me mõlemad täheldasime, vaadates õp. N-i, et viimane on jube kiiresti vananenud. Tema juuksed olid halliks läinud ning pea pealt välja langenud.. Seda nädalaga. Ja järgmisel hetkel laulis üks mu kooliõde Jääääre 'Viimast trammi'. Samas tunnis. Ja ma hakkasin kaasa laulma. Laulsin ja pisarad tulid silmi. Õp. N. nägi mind ja lausus: ''Vaene laps, Sa ju nutad end lõhki..''. Ma vastasin, et mul on lihtsalt peas midagi..See tuleb eksamistressist(kuigi mul seda ju ei ole). Õpetaja ei uskunud. Ma ise ka mitte. Uni sai läbi.

Siinkohal tervitused sellele seni tundmatule (?) tumedapäisele noormehele, kes ennast minu paari öö taguses unes ilmutas. Ja tänaseks mitte ainult minu. Sweet.. He's out there somewhere.

Mida/keda homne toob?

Ja täpiks i-le prohvetlik Jäääär - 'Viimane tramm'

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Unanäod on kummaline segu tõelisusest ja fantaasiast. Tõesti kummaline ...

Dee ütles ...

Ju see segu tahtis midagi mulle öelda. Võta nüüd kinni, kumba rohkem on: kas tõelisust või fantaasiat..