reede, 24. oktoober 2008

Üks järjekordne..

( tänane menüü: praetud tänud irooniakastmes, paneeritud tänud formaalsusgarneeringuga.)

... päev, mis vaikselt õhtusse tiksub. Ei, aeg ei peatu, ei-ei. Ja kui aus olla, siis ega ei peagi. Doriangray'lik elu võib olla efektne kirjanduses, kuid reaalsuses küllaltki jube. Ei, aitäh.

... veerand, mis läbi sai. Viimased koolitunnid on tõesti, nagu alati, 45 minuti millegagi sisustamine või viimaste pingutuste ja lihvi andmine. Kuigi meie, gümnasistide jaoks on selline enne-finišit-rabelemine illusoorne, sest meil teadupärast ei ole ei veerandeid ega veerandihindeid. On vaid üks 7 päeva pikem nädalavahetus kahe õppenädala vahel. Kõik selle heaks, et aineõpetajad iga 35 õppetunni järel päevikusse, otsekui lõpueksami mustandile, soovitud (või vääritud) kursusehinde välja kirjutaksid. Ja sealjuures ei ole oluline, millal algab või lõpeb ülejäänud (ehk siis alg- ja põhikooli) õpilaste jaoks veerand. Me saame vaid oma üürikese lisapuhkuse eest tänulikud olla. Aitäh.

...õhtu, kus Murphy kusagil nurgas irooniliselt muigab, ilmega, mis kinnitab neile, kes seni veel kahtlesid: ''Ma ju ütlesin teile..''. Peale ajapuuduse käes visklevaid argiõhtuid on saabunud aeg, mil abstraktset minutitekvantumit jagub ka enda ja kooliväliste asjade jaoks, mis mingil moel on/oleksid vajalikud, olulised või lihtsalt head. Ent plaanid või mõtted, kuidas meeldivalt täita osa sellest ajast siis just korda ei lähe. Iroonia missugune. Kasvõi see, et lubatud teatriõhtu NO99 ''Nafta'' seltsis jäi ära. RIP Ott. Paroodia ei pidavat tänasesse seetõttu sobima. . Ent ega seda etendust ju tagant järele ei mängita, obviously.
Ja mõned muud olematused. Jalaga näkku!, aitäh.

...lubadus, mille saan nüüd täita. (Teie kord tänada..)

Mina olen pärit Pärnust

Mina olen pärit Pärnust. Aastalaada ajal
oli mind sääl, paljasjalgset, igal pool jah vaja.

Karusselli-hobusel ma ringiratast sõitsin,
märgipüssi laskmisega piilupardi võitsin.

Pea veel ringi käib sest sõidust, ringleb ühtelugu.
Aga puhumata jääb mu piilupardi-lugu,

sest ma ajan viisi sassi, olen kole rumal
ja mind narritab ja pilkab piilupardujumal.

( A. Vihalemm )

Kommentaare ei ole: