pühapäev, 26. august 2007

Me vajame Maailma me ümber..


Nii ta on. Ma ei ole osanud siia tükil ajal midagi kirjutada. Mitte, et mul midagi öelda ei oleks. Aga võib-olla ei olegi. Igatahes, nüüd siis, kui möödas on mu elu ..kuidas seda öeldagi.. üks erakordsemaid poolteist nädalat, võin öelda, et sellist suve pole mul varem olnud. Hiiumaa oli ka eelmisel aastal... Aga pff, selleaastase tripiga ei anna seda väga võrrelda. Nojah, ja ma ei mõtle ainult Hiiumaad. Seal oli ülivinge. Kohati. Õhtuti. (evil smile) . Aga ma mõtlen seda, mis peale Hiiumaalt tulekut mind ees ootas. Uus elu? Jah, võib ka nii öelda. Uus vaatenurk ja suhtumine asjadesse küll. Nutsin välja oma senise mina ja elu. I fell in love ... with Rock&Roll. And with Him. Oeh, mind pole keegi veel kunagi nii palju pildistanud. : ) Nice. Ja tänu temale sain ma ka oma inimestehirmust üle. Ta lihtsalt võttis mu käest kinni ja tiris mu tänavale. Kallistas mind bussijaamas ja ütles, et tuleb tagasi. Seda ta teeb.. :)
Aga asi, mis mind see aasta väga ei rõõmusta, on sügis. Ta tuleb liiga ruttu. Niimoodi ei tohi inimesi ehmatada.. kui ärkan hommikul ja vaatan kalendrisse.. 26.!?! See tähendab seda, et peagi on 31. ja siis juba .. ongi mu suvi läbi. Tõsi ta on, et ma algust ei mäleta, aga.. lõppu ka ei tahaks. Seda suve ma ära anda ei tahaks. Aga peab. Elu läheb edasi. Ja kes teab, mida sügisel mulle varuks on. Meie kõigi jaoks.

2 kommentaari:

Georg-Sander Männik ütles ...

Aga Deivi.. See suvi jääb meile südamesse. See on ju siiski põhiline. Ja ilusaks võime me muuta ka sügise, talve, kevade ja ka järgmise suve. Seda kõike annab ju korraldada.
Veel üks täpsustus: kooli lähed sa alles kolmandal ju : )
Aga selle üle on mul tõesti hea meel, et sa hirmust üle said. Pooleteise nädalaga sai nii mõndagi head ja ilusat tehtud. Isegi väga palju. Ja see aeg muutis mu suve kõige ilusamaks. Tänan sind. Süda : *

Dee ütles ...

Selle eest ei pea tänama. ;)
Jah, elu on ilus, kui ta teha ilusaks.
Süda.