reede, 11. aprill 2014

Meeleheitel koduperenaised

oli kunagi mu lemmiksari. Ilmselt - alateadlikult - sealt see kõik ka alguse sai - Bree Van De Kampist loomulikult. Ei osanud karta.
Võta nüüd kinni, on's meedia mõju nii suur või mina nii väike, kunst kõrge ja elu lühike - ent iseenesest ei süüdista ma kedagi ega midagi... Kui siis niipalju, et Hürrem tuli telekasse ja kevad jõudis kätte. Ja kevaded teadupärast omavad eriskummalist mõju. Ning ausõna - Meryem Uzerli on vist üks ilusamaid naisolevusi Lana Del Rey kõrval.

Kes veel pole tuttav -  järgneb subjektiivse valikuga galerii:







4 kommentaari:

Kristin ütles ...

kusjuures mu vanaema vaatab ka seda hürremi sarja ehk siis ma olen seda naist näinud telekast, aga minu arust ei ole ta absoluutselt ilus:D
see galerii on muidugi õnnestunud

Dee ütles ...

See ilu teatavasti on vaataja silmades.

Vanaema jagab biiti Sul.

Anonüümne ütles ...

Sina oled üks ilusamaid neidusid :)

Dee ütles ...

Oh, Triin!
Sa ikka oskad ilusti liialdada :)