laupäev, 6. detsember 2008

(Mitte)tervenemise suurepärane maailm.

Et mul igav ja üksluine elada ei oleks, siis selle eest on hoolitsetud. Liiga terve ja korrasolemine oleks ju nõrkadele... Seega on mind õnnistatud juba teist nädalat kestva tugeva köhaga. Esimesel nädalal lootsin kestvalt selle üleminemist, teisel nädalal muutus see juba tugevalt tüütuks ja häirivaks. Kuigi ma arste väldin, oli olukord muutunud juba minu jaoks kergelt ebanormaalseks ja tuli nende tädide juurde taas suunduda. Seda minekut soodustasid koolikaaslaste muretsevad märkused ning hirmutavad jutud kopsupõletikust. Niisiis valmistusin hullemaks. Kuulati, küsitleti, uuriti, kuulati ning leiti, et kopsupõletikku ei ole. Diagnoosiks oli haigusest tulenev tüsistus hingamiselundites. Viimased olevat stressiseisundis, mistõttu ma ei tohi neid ärritada ( ega ennast sealjuures siis), vaid olema soojas ja rahulikus kohas (üldjuhul), hoidma jalad kindlasti soojas ja lihtsalt ootama.. et organism oma kalast ise lahti saab (piltlikult). Ahjaa. Ja siis sain ma endale uued maiustused. Mitte tühipaljad Brontexi jublakad, vaid lausa retseptiravimid - CIRRUS. Et millega siis tegu?
Üks tablett sisaldab 5 mg tsetirisiindivesinikkloriidi ja 120 mg pseudoefedriinvesinikkloriidi.
Ühesõnaga: kaks ühes - nõrgatoimeline rahusti ( kergema hingamise ja ärrituse vältimise jaoks; tegu ei ole psühhotroopse rahustiga) ning nohuravim. Mis kõige põnevam, nagu ikka kõiksugu medikamentide juures - võimalikud kõrvaltoimed. Et siis märgiksin mõned ära just in case, kui mul peaksid need ilmnema.. Siis teate, et need on kõigest mu hingamisteederavimist(ma tervenen!).

Cirruse kasutamisel võivad tekkida:
  • Südame häired
  • Seedetrakti häired: suu kuivus, iiveldus; oksendamine; isheemiline koliit(soolepõletik)
  • Maksa ja sapiteede häired
  • Immuunsüsteemi häired
  • Närvisüsteemi häired: peapööritus, pearinglus, peavalu, unisus; krambid, treemor(lihasvärin kätes-jalgades), düsgeuusia(maitsehäired), insult.
  • Psühhiaatrilised häired: närvilisus, unetus; ängistus, agiteeritus; hallutsinatsioonid, psühhootilised häired
    /---/
  • Vaskulaarsed häired: kahvatus, hüpertensioon(püsivalt normaalsest kõrgem arteriaalne vererõhk); tsirkulatoorne kollaps ( minestamine).

Eriti lohutav on järgmine lause: Kui täheldate endal mistahes kõrvaltoimeid, mida ei ole loetletud selles infolehes, informeerige sellest oma arsti või apteekrit.

Selliseid maiuspalasid siis tarbin. Jee! Tegelikult olen ma jubeväsinud sellest pidevast köhimisest. Lisaks ei saa ma korralikult proove teha, laulda, rääkida ega magada. Daaamn!

Aga mis puutub haigusevälisesse tegevusse, siis kusagilt meenub nädalatagune (esimene) piljardimäng, kirsikook, Before Sunset, vilkuvad jõulutuled ning miskit veelgi. Jah, see kõik oleks palju meeldivam olnud, kui mind (juba siis) köha poleks piinanud. Lisaks lõpetasin oma Gert Helbemäe ''Ohvrilaeva''. Algus oli paljulubav, keskkoht liiga dramaatiline, lõpetus liiga veniv ning lõpp jättis otsad lahtiseks. Üldjoontes käis kah. Camus'lt ootan veidi rohkemat..

Ning et mul arstidega ikka eriti usaldusväärne side tekiks, siis täna said mu hambad ka viimase lihvi, et mu naeratus iga nurga alt laitmatu oleks. Wohoo.

Baby, did you forget to take your meds?
- Ei saa ütleda, et oleksin.

3 kommentaari:

Evelin ütles ...

Hei Deivi!
Ma esialgu küll mõtlesin, et räägin homme koolis, aga ma unustan niikuinii ära, isegi kui ma kooli tulen.
Niisiis, ma tahan sind lohutada. Ma arvan, et ma võiks pääseda "Guinessi rekordite raamatusse", kui kõige rohkem Cirruse tablette tarbinud inimene. Ausalt, ma olen Cirrust kasutanud 4 aastat, absoluutselt igal kevadel ja ka talvel (ka praegu) ja ma olen elus.
Kusjuures, kui sa kunagi lendama peaksid, siis võta reisile Cirrus kaasa, sest lendude ajal on väga lihtne jääde põskkoopapõletikku, aga Cirrus teeb selle kohe korda, samuti erinevad probleemid hammastega. Kusagil Ghanas sa ju hambaarsti juurde ei lähe, kuid Cirrus parandab seda värki kuidagi moodi.
Vot nii.
Ahjaa, kuna ma ei taha eriti tablette tarbida, siis Cirrus on isegi suhteliselt nõrk ollus nende teiste oragnismi-laastavate-parandajate seas. Ma üritan end sellega lohutada igakord, kui taas Cirrust pean tarbima :D.

Imre ütles ...

Cirrus on ehk uus moodne toidulisand või maitseaine ?

Või siis on mõnele perearstile kindla ravimifirma poolt kommi ja muud magusat lubatud ;)

Dee ütles ...

Evelin: see on lohutav, et vähemalt kellelgi Cirrusest kasu on. ; )
Imre: selline pisike karvane tunne jh. Aga kes teab. Ehk teeb imesid. Üleöö. (right)