reede, 26. september 2008

''Jää sellesse, mida oled õppinud.'' ( Timoteosele 3:14)

Tänasega olen jälle mõne koolituse, kogemuse ja kena päeva võrra rikkam. Päev täis õppimist ja põhjendamatuid eelarvamusi ja hirmu. Milleks küll? Tegu on siiski ju Tartuga. Selle aura lihtsalt laotub üle ja hoiab Sind enese ilusas embuses. Mingil hetkel tabasin end siiski iseennast korrale kutsumas, püüdes ka keskonnasäästliku sõidu loengule veidi tähelepanu pöörata. Ning, ohverdanud küll hinnalise koolipäeva, ei kahetse ma üldse. Tunnid sealpool Mustvee linna kadusid kuidagi erilise kiirusega, elustatud sai üle pika aja Taaralinnas ringisõit (a la keskkonnasäästlik õppesõit). Sai ringi konnatud ja Kotka keldrist omale maitsev puder keedisega leitud ning otsekui suvise päikese all peesitatud. Ning päeva üks põnevaim osa möödus Raadi liberajal. Kogemus, mida ei unusta. Oleks tagasihoidlik öelda, et ma ei kartnud iseseisvalt koos juhusliku grupikaaslasega seal sõita, eriti kui arvestada juhtu, et mind suruti lihtsalt automaatkäigukastiga auto rooli ja öeldi: ''Õpid. Sõida!'' Ja oleks tagasihoidlik öelda, et ma peale esimest korda seda asja südamest armastama ei hakanud. Piruetid päri-ja vastupäeva, blokeerunud rattad ja tagurpidi slaalom, vesiliug ning kurvidest väljasõit. Was really fun! Ning kui ma üksiti Tartus olin, sai veidi peale lõppastet ringi kosserdatud, koos Taskut uudistatud ning mõnusalt minuteid kulutatud. Was also great! Tasuks veel mainida, et kogu selle suurepärase päeva prelüüdiks oli varahommikune bussisõit läbi maalilise värvispektri. Selline sügis on tõesti ilus. Hingemattev. Ja epiloogiks sellele mitte sugugi allajääv päikeseloojang, maitsestatud Kalevi Orange+ Green Tea Dark šokolaadiga. Oeh jah.

Kommentaare ei ole: