kolmapäev, 26. detsember 2007

' and she reached the critical point. Prepare for crashlanding! '


Nii ta ütles. :D
Aga ei. Ei tunne end üldse vanana. Ja miks peakski? Ei saanud ma ju mingi üleöö kolmekümneseks või midagi.
Kuid jah. Sellist sünnipäeva ei olegi mul veel olnud. (Tegelikult ei ole see ka veel päris lõppenud, aga sellest räägin hiljem - peale lõppu.) Algas nagu tavaliseltki 24. dets õhtul koos perega ning jätkus Mustvee uusimas - Iiri pubis ..mitte just väga tüüpiliselt. Midagi põrutavat seal tegelikult ei olnudki. Jäätisekokteil + vene träänz. Khuul.
Ent 25. dets oli veidike ebatüüpiline. Juba seetõttu, et mulle tuli väga palju armsaid ja häid õnnitlusi. Ja nii ma siis heldimusega avastasin, et damn, mul on siiski sõpru ja inimesi, kes hoolivad. Teate, see on hea tunne, kui saad aru, kui paljude inimeste elus sa figureerid. Sellisena, nagu oled. Ja teed seeläbi neile midagi head.. Yeah, it almost made me cry. Ja siis saingi oma parima sünnipäevakingi.
Peale selle käisin ka kirikus, esinemas. Ja jalutamas. Sõbraga. Ja kuulasin kell 1 öösel sünnipäevalaulu läbi sellise toreda leiutise nagu seda on Skype. Hehe. Ja vot see ei lähe küll meelest ära. Aitäh, Marko. :D Nii algabki crashlanding?
Ning siin ma nüüd olen - legally 18.
Mis puutub pilti, siis selle autor on mu hea tuttav Anton K. Jeps, tänan tedagi.

Ilusat aastalõppu teile *

Kommentaare ei ole: